Effectieve interne communicatie binnen huisartsencoöperaties
Situatie
Doel
Tot stand brengen van een goede verbinding met haar leden door een effectieve informatievoorziening en effectieve dialoog zodat de geformuleerde strategische koers gerealiseerd kan worden.
Aanpak
De volgende uitgangspunten staan centraal bij Waarderend Onderzoek
In zes concrete stappen naar succes
1. Inspiratiesessie met bestuur en de ledenraad waarin de
deelnemers met als resultaat 75 goede ervaringen en 15 concrete
verbeterwensen.
2. Kiezen van vijf verbeterwensen.
3. Werkgroepen formeren per verbeterwens.
4. Formuleren van eenduidige verbeterinitiatieven.
5. Opstellen plan van aanpak.
6. Realisatie van de vijf verbeterinitiatieven.
People & Company zorgt als procesbegeleider dat alle stappen uiteindelijk leiden tot de realisatie van vijf concrete verbeterinitiatieven.
Dit zijn de voordelen van de aanpak:
Ervaring van een huisartsencoöperatie
Wilt u weten hoe een van de huisartsencoöperaties onze aanpak heeft ervaren? Klik op de knop hieronder.
Interesse?
Wilt u een vrijblijvend gesprek over wat wij voor uw huisartsencoöperatie zouden kunnen betekenen? Vul dan hiernaast uw gegevens in en wij nemen contact met u op!
Contact
©️ 2023 People & Company | info@peopleandcompany.nl